fbpx

Succesvol Hollands ondernemen: Monica van Ee van hannah

Nuchter, hardwerkend, ondernemend. Vijf Hollandse helden van puur Hollandse bedrijven over het succes van ondernemen op z’n Hollands. Deze helden zijn Erwin de Zeeuw (directeur Giftcards VVV), Mariska van Gelder (eventmanager bij Prins Petfoods), Rob Hermans (CEO van Fletcher Hotels), Monica van Ee directeur van hannah en Bea Post (prijswinnaarbegeleider bij de Postcode Loterij). Monica van Ee, directeur van hannah, is deze keer aan het woord: ‘Wij vertellen een no-nonsense verhaal’.

‘Al onze huidverbeteringsproducten worden in Nederland bedacht en gemaakt. Het verhaal van hannah is een no- nonsense verhaal en daarmee heel Hollands. Wij houden van nuchterheid. Eerlijk en duidelijk zijn. Zo verkopen we geen anti-aging producten. Een huid jonger maken, dat kan gewoon niet. Een huid er beter laten uitzien, dát kan wel, als je de juiste producten gebruikt.

Persoonlijk advies

Bij hannah werken we met 450 huidcoaches. Zo’n coach meet je huid op vocht- en vetgehalte en de zuurgraad, kijkt naar je doorbloeding, geeft bindweefselmassages en komt met een advies op maat. Zo gebruik je producten die echt bij jouw huid passen en het gewenste resultaat geven. Ik werk nu vijftien jaar bij hannah en wat wij uitdragen, past ook heel erg bij mij als persoon. Ik hoef niks te faken. Ik heb rimpeltjes en daar heb ik geen enkele moeite mee.

Consensus

Als directeur heb ik denk ik wel een Hollandse manier van leidinggeven. Een hónd heeft een baas, zeg ik altijd, ik sta niet als een leider te commanderen. Ik begeleid mijn team. Het gaat er niet om hoe hoog je klimt in een bedrijf, het gaat erom hoeveel mensen je mee kunt nemen. Als directeur moet ik ervoor zorgen dat iedereen in hetzelfde gelooft en daar zijn best voor doet. Dat Hollandse zoeken naar consensus, dat past me wel.’

Dit artikel staat in WENDY 30.

Cover WENDY 30_nieuw



WENDY Zomer special

Zomer op een eiland!


Een special vol eilandliefde en eilandinspiratie.


 

LAAT JE INSPIREREN DOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF