Wendy van Dijk: ‘Wij hebben er voor gekozen om een digital first bedrijf te worden, om zo onze doelgroep nog beter te bereiken. We willen ons meer focussen op onze dagelijkse content, omdat we zien dat de groei op online en social groot is en er dus een enorme behoefte bij ons publiek is om iedere minuut van de dag pakkende verhalen te lezen en goede tips te krijgen. Voor mij is ‘een helpende hand bieden’ heel essentieel. Via online en social kan dat op dagelijkse basis en heb je rechtstreeks contact met je publiek.
We blijven ons richten op de zoektocht naar geluk en gezond leven. We hebben daarin al een forse stap gemaakt, onder meer met onze zeer goed gelezen en gewaardeerde powerstories, echte verhalen van mensen die het zwaar hebben gehad, maar ijzersterk door zijn gegaan.
In de wereld van print zie je dat er ook daar in snel tempo veel aan het veranderen is en daarom willen we ons ook daar meer focussen op het bieden van een helpende hand. Daarom gaan we de traditionele nummers vanaf voorjaar 2020 vervangen door WENDY specials, die beter op die behoefte naar hulp en inspiratie inspringen. Met strategische partners zijn we in gesprek om dit alles uit te breiden in de komende jaren.’
Eddy Guyt, CEO van 100% Media & Partner Netwerk: ‘Dit is een mooie stap die we samen gaan maken. Zo kunnen we onze partners nog beter en breder bedienen. Ik ben heel blij dat Wendy en wij zo samen verder gaan in een hopelijk gelukkige en gezonde toekomst.’