fbpx

WINNEN: een paar schoenen van Filling Pieces t.w.v. €210,-

Als vrouw heb je nooit genoeg schoenen, toch? Pumps, loafers, laarsjes en natuurlijk sneakers in alle soorten en kleuren. Deze week mogen wij één persoon blij maken met een paar sneakers van Filling Pieces ter waarde van €210,- uit de webshop van Winkelstraat.nl. Ben jij die ene geluksvogel? Doe mee om kans te maken!

De geboorte van Filling Pieces

Filling Pieces is een in Amsterdam gevestigd schoenen label, opgericht door Guillaume Philibert. Wat hem opviel, was dat er weinig betaalbare sneakers van hoge kwaliteit waren. Daarom ging Guillaume zelf een unieke sneaker ontwerpen, naast zijn studie architectuur. Hij miste exclusiviteit in de high-end markt, maar bij sneakers miste hij de luxury-feel. Er was geen merk wat daartussen zat. Qua prijsklasse, qua kwaliteit en qua exclusiviteit. Aan het einde van datzelfde jaar was de eerste collectie van Filling Pieces een feit. Filling Pieces is uitgegroeid tot een exclusief modelabel voor dames en heren. Wereldwijd dragen celebs deze stoere sneakers.

High end sneaker

De Filling Pieces schoenen worden geproduceerd in Portugal. De sneakers zijn stuk voor stuk van hoge kwaliteit en vullen precies het gat dat Guillaume gevonden had. Het gat tussen de ‘gewone’ sneakers en de veel te dure, niet exclusieve, sneakers. De dames en heren sneakers van Filling Pieces stralen kwaliteit uit en zijn betaalbaar. Jij kunt nu een exclusief paar winnen.

filling pieces canvas WINNEN: een paar schoenen van Filling Pieces t.w.v. €210,-

WIN!

Wil jij kans maken op deze schoenen van Filling Pieces aangeboden door Winkelstraat? Doe dan snel mee! Ga naar onze Facebookpagina of Instagramfeed, volg ons en reageer onder de post waarom jij deze schoenen zo graag wilt winnen. Je kunt tot dinsdag 18 september meedoen. Houd onze pagina’s goed in de gaten voor de bekendmaking van de winnaar.

 



WENDY Zomer special

Zomer op een eiland!


Een special vol eilandliefde en eilandinspiratie.


 

LAAT JE INSPIREREN DOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF