Extra winactie: Win een Hartstocht en Becel pakket!

In aanloop van de collecteweek van de Hartstichting organiseert de Hartstichting in samenwerking met Becel op 10 april de Hartstocht, een initiatief waarbij wandelaars zich inzetten om geld op te halen voor hartonderzoek. Op 10 april komen we samen in beweging, overal in Nederland. Samen lopen we geld bij elkaar voor de Hartstichting, voor een gezond en kloppend hart voor iedereen. En daarom hebben wij deze week een extra winactie voor jullie in samenwerking met Becel en de Hartstocht. Van 11 tot 17 april zullen we ook elke dag op wendyonline.nl een verhaal delen over hart- en vaatziekten.

Wat kun je winnen?

In het hoofdprijspakket zit het volgende:
–        Een fitbit t.w.v. €90,-
–        Een paar hardloopschoenen
–        Een branded Becel t-shirt
–        Een branded Becel tote bag
–        2x Kaartjes voor de Hartstocht

Becel en de Hartstocht delen ook nog één troostprijs uit, bestaande uit 1 x 2 kaartjes voor de Hartstocht (€15 per stuk).

De Hartstocht

Ieder jaar organiseert de Hartstichting in samenwerking met Becel de Hartstocht, een initiatief waarbij wandelaars zich inzetten om geld op te halen voor hartonderzoek. Daarnaast is de Hartstocht bedoeld om mensen meer bewust te maken van het belang van een gezond hart en ze ook te stimuleren om een gezondere leefstijl te hanteren.

Dit jaar vindt de Hartstocht plaats op 10 april, natuurlijk volledig coronaproof. Dit houdt in dat mensen van start tot finish hun eigen route kunnen bepalen, op elke locatie. Ze kunnen een route uitkiezen van 5, 10, 15, 20 of 30 kilometer waarbij ze de persoonlijke route met een wandelpakket aangeleverd krijgen. In de aanloop naar het evenement krijgen de deelnemers leuke tips voor het wandelen en nieuwtjes over een gezondere leefstijl.

Om de deelnemers tijdens het wandelen te amuseren en te stimuleren, heeft de Hartstocht de ‘Hartstocht Radio’ geïnitieerd. Deze virtuele radio bevat o.a. enthousiaste aanmoedigingen, interviews met BN’ers en sfeervolle muziek waaronder verzoeknummers van andere deelnemers. Zo komen wandelaars de tocht zeker wel door!

Becel

Becel is trotse hoofdsponsor en medeorganisator van de Hartstocht en zet zich al jaren in voor goede hartgezondheid; niet voor niets staan ze voor de plus van een sterk hart. Daarom biedt Becel producten aan die zowel lekker als verantwoord zijn: 100% plantaardig en van nature rijk aan Omega 3. Zo helpt Becel iedereen om goed voor zichzelf te zorgen en te blijven genieten van het leven.

Wie een Becel-kuipje koopt, kan gratis deelnemen aan de Hartstocht, klik hier voor meer informatie.

Aanmelden voor de Hartstocht kan ook hier.

Wat moet je doen?

Wil jij graag meedoen aan de Hartstocht met een paar nieuwe schoenen aan, een Becel shirt, tote bag en een super handige Fitbit? Vul dan hieronder je gegevens in en laat via de socials weten waarom jij dit pakket wel zou willen ontvangen! Vergeet niet je schoenmaat en kledingmaat (S, M of L) te vermelden!