fbpx

Winnen op woensdag: maak kans op een unieke toffe tas van Liefe

Mis jij ook zo’n fijne grote tas waar je letterlijk alles in kwijt kunt? Grijp dan deze week je kans. Jij kunt namelijk een XL-tas van Liefe winnen. Deze hippe bag is gemaakt van hergebruikt gewassen canvasdoek met robuuste lederen hengsels. Door de grootte van de tas is deze ideaal als boodschappentas, strandtas of weekendtas. 

Wat kun je winnen?

Deze week geven wij 2 x een XL-Bag van Liefe t.w.v. €79,95 weg.

Schermafbeelding 2024 07 09 om 14.31.37 Winnen op woensdag: maak kans op een unieke toffe tas van Liefe

Over Liefe

Liefe is ontstaan uit de creatieve passie om van gebruikte materialen iets moois en functioneels te maken. In 2009 is deze passie aanvankelijk begonnen met oud hout, sinds 2014 werken we met gebruikte en gerecyclede stoffen. Het productie proces van de Liefe tas is een duurzaam en eerlijk proces, elke tas wordt zorgvuldig met de hand & naaimachine gemaakt. Gerecycled canvas katoen, oude tentdoeken, B-keus en stoffen afkomstig uit overproductie stoffen zijn het hoofdingrediënt van de verschillende Liefe tassen. De tassen worden geproduceerd in een kleinschalig atelier in India waar duurzaamheid van grote betekenis is, De Liefe tas verkrijgt haar unieke & stoere uitstraling door het (her)gebruik van pure materialen. Tevens is het een uitdaging om bij elk nieuw ontwerp een tas te creëren die je op meerdere manieren kunt dragen. De kleine modellen worden vooral vervaardigd uit reststoffen, nul-afvaldoel is waar we naar streven.

Meedoen?

Wil jij graag een XL-Bag van Liefe winnen?

  • Volg @wendyonlinenl en @liefe.nl
  • Like de post van deze winactie
  • Laat ons weten waarom jij een tas van Liefe wil winnen
  • Schrijf je in via onderstaand formulier

That’s it! En nu maar hopen. De winnaar ontvangt een week na plaatsing een privé bericht vanuit Wendy Online met verdere informatie.



WENDY Zomer special

Zomer op een eiland!


Een special vol eilandliefde en eilandinspiratie.


 

LAAT JE INSPIREREN DOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF