fbpx

6x oefeningen die je op elk moment van de dag kunt uitvoeren

Meedoen aan WENDY’s DISQ Club betekent trainen met de DISQ. Dit is een mobiel gymapparaat waarmee je kracht, conditie en flexibiliteit traint en allerlei oefeningen kunt doen. Met de DISQ train je al je spiergroepen, tien minuten per dag  trainen heeft al veel resultaat.

1: De swing

Zet je voeten wijder dan de heupen. Doe beide lussen van de DISQ om de duimen. Breng de handen bij elkaar met gestrekte armen. Buig je rechterknie en beweeg met je armen vanaf de rechterknie naar links- boven. Wissel vervolgens van kant.

wendy-the-swing

2. De Wendy

Balanceer op je billen met gebogen knieën en rechte rug. Strek de benen naar voren en de armen.

wendy-the-wendy3. Squat

Zet je voeten op schouderbreedte met je handen naast je schouders. Laat je billen naar achter zakken en zorg dat je knieën niet voorbij je tenen komen. Houd het gewicht op je hielen. Houd de rug recht en strek weer uit. Herhaal deze oefening.

wendy-squat-reach

4. De bicep curl

Draai je schouders naar achter met je ellebogen in je zij. Strek de armen uit naar beneden en beweeg je onderarmen tot schouderhoogte. Zorg ervoor dat je elleboog op dezelfde plek blijft.

 

5. Butt exercise

Ga op handen en knieën zitten, met de heupen boven de knieën en de schouders boven de handen. Strek je rechterarm naar voren en je linkerbeen naar achteren. Houd vier tellen vast. Wissel van kant. Mocht het niet meteen lukken, laat de handen dan staan en beweeg alleen de benen.

wendy-butt-exercise

6. Leg balance

Zet de voeten onder je heupen, met je armen langs het lichaam. Strek één been naar achteren en beweeg beide armen tegelijkertijd naar voren. Wissel per keer van been.

wendy-legbalance

 

(Visited 115 times, 1 visits today)

MEEST VIEWED

Blije momenten met onze
wekelijkse nieuwsbrief